dijous, 5 de febrer de 2015

PENCIL RECICLADA




1r PAS: buscar per l'armari, tenim molta roba que no utilitzem o no ens ve bona, com era el meu cas.
2n PAS: traure el patró, ben senzill. Mesurem cintura, malucs i llarg. Obtenim la quarta part i ja tenim el patró.
3r PAS: tallar i cosir. TINC OVERLOK !!!!!! ara quan s'apiga utilitzar-la bé (dintre de 2 o 3 anys) seré la bomba cosint. Mola moooooooolllllttttt

Tela de cintura: la pantigana. Guau és genial, malgrat em va arribar abans de Nadal la meva primera comanda no havia pogut clavar-li ma, i la veritat val la pena.Té una qualitat excel·lent.



Avui és dijous!!! vaig a pegar una volteta pel RUMS

9 comentaris:

  1. Estupendo reciclaje. Tengo yo alguno de estos guardados para meterle también tijera, que me gusta el estampado de la camiseta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, doncs ànim!!! Que aquestes faldilles queden bé tant per l'estiu com per l'hivern

      Elimina
  2. Preciosa faldilla i reciclada! gran costura!

    ResponElimina
  3. Molt bon reciclatge,me l'apunto!
    Jo estic esperant la meva Over.Tinc unes ganes!!

    ResponElimina

Gràcies per passar pel Blog